درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 1338
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

iLove you for ever
نمیگم دوست دارم نمیگم عاشقتم میگم دیونتم که اگه ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونس




 

عشق اوج لبخند در فراز یکی شدن است
زمانی که تجربه اش را درعمق وجودمان احساس نمائیم

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

دلم اعدامی عشق است ب دار خاموشت بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ  ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻗﺤﻄﯿﻪ ﺁﺩﻣﻪ

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

در لابه لای دلشوره ها و تـرس هایـم
لب پرتگاه ایستاده ام
میدانم دستـــــــم را نمیگیری
فقط محض رضای خدا.. پرتــــــم نکــن

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

روی قبرم بنویسید مثل نخودچی های ته اجیل بود وقتی هیچ چیز دیگه نبود میومدن سراغش

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

بــه ارتفــاع ابــدیــت دوستــت مــی‌دارم
حتــی اگــر بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه
از لــذت گفتنــش امتنــاع کنــم

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

ای کاش تمام دلخوری های انسان ها مثل من وتو با شیرینی یک اب هویج بستنی به فراموشی سپرده میشد!

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم!
خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

دلواپسی من از نیامدنت نیس میترسم در پس این دل دل زدن ها زمانی بیایی که دیگر نخواهمت

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

هیچ چیز نفسهایم را به شماره وا نمیدارد
و تپش قلبم را به سقف آسمان نمیکشد
مگر که  تـــو  لبخند نزنی به "من

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

ﯾﮏ ﺑﺮﻭ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺁﻣﺪ
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ
ﻭ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﻤﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻣﺎند

 

________________ اس ام اس عاشقانه _______________________

 

 

 

خوش ب حال یک و یک حداقل یکی و داره ک همیشه کنارشه، جدا نمیشه ازش. بش حسودیم میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 تير 1393برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : he sa ne

 
کليک کنيد